Algemeen

Terug naar vorige pagina

  • Ik heb een klacht over BestelThuis

    Heb je een klacht over de geleverde service van BestelThuis? Stuur dan je klacht per e-mail naar [email protected]. Wij zullen binnen 14 dagen, na ontvangst van de klacht, reageren. Voor meer informatie over onze klachtenregeling en geschillen verwijzen wij je naar artikel 14 en 15 van o...

    Lees meer
  • Ik wil me afmelden voor de nieuwsbrief

    Bij het plaatsen van je bestelling kan je aangeven of je onze nieuwsbrief wenst te ontvangen. Standaard staat deze optie uitgevinkt. Onze nieuwsbrief bevat informatie over het laatste nieuws, lokale acties en kortingen. Je kan je altijd afmelden door onderaan de nieuwsbrief op 'Afmelden' te klikken....

    Lees meer

Heb je andere vragen, opmerkingen, aanvullingen of verbeteringen?
Stuur dan een e-mail naar [email protected] of raadpleeg ons op social media.

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren. Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden. Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren.
Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden.
Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy