Mijn online betaling is mislukt, wat nu?

Terug naar vorige pagina

Wanneer de online betaling mislukt is, wordt dit op je scherm met een bepaalde foutcode weergegeven. In dat geval kan je proberen de bestelling opnieuw te plaatsen of door de bestelling contant af te rekenen. Het komt weleens voor dat er storingen zijn, helaas is BestelThuis afhankelijk van het netwerk van de payment service providers en kunnen wij eventuele storingen niet voorkomen.

Het kan ook zijn dat je betaling niet meteen verwerkt kan worden, in dat geval wordt dit op je scherm weergegeven. Zodra je betaling verwerkt is ontvang je een bevestigingsmail. Wanneer je binnen 15 minuten geen bevestigingsmail ontvangen hebt verzoeken wij je contact op te nemen met de klantenservice zodat we de bestelling voor je kunnen nagaan.

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren. Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden. Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy

Dit platform gebruikt naast functionele cookies ook analytische cookies om de werking van het platform te verbeteren.
Daarnaast gebruiken wij reclame/tracking cookies van andere partijen om gerichte reclame aan te kunnen bieden.
Wanneer je van het platform gebruik blijft maken geef je toestemming voor het gebruik van deze cookies.

Lees meer over onze privacy policy